суботу, 8 квітня 2017 р.

Це десант

FM - Це десант

Це десант

Ує... ує... ує...
Я солдат, розбиті бєрци і СВД на плечі.
Я воїн світла, мені так сказали,
Я солдат, забув як пахнуть нормальні харчі,
Тут ніколи їх не видавали.

Яяя
Наш кеп кричить
Зірвалась в зєлєнці гранат
Буде сєпарам хата, довбана вата.
АТОшна зарплата -
Не лічить солдата.

Це десант - сталеві нерви
І тєльнік пропах від війни
Амінь, залічи мої рани
Це десант 80-ї ОДШБ
Про нас не напишуть романи

О...гогогогого ує ує
О...гогогогого ує ує

Я солдат мені так похуй,
Коли залишився один патрон -
Трепещи лугандон.
Саперна лопата в руках -
Ми підем напролом.

Оооо

Я солдат і мені невідомо, що таке страх
Він застряг в москаля у штанах
Роздамо по зубах
І весною підем по домах

 Оооо

Це десант  - сталеві нерви
І тєльнік пропах від війни.
Амінь, залічи мої рани.
Це десант 80-ї ОДШБ,
Про нас не напишуть романи

О-гогогого Ує Ує
О... нам не платять ує ує ує

Солдатік, сєржантік,
Солдатік, сєржантік,
Солдатік, сєржантік,
Солдатік, сєржантік,
Солдатік, сєржантік,
Солдатік, сєржантік,
Солдатік, сєржантік,
Солдатік, сєржантік

Це десант - сталеві нерви
І тєльнік пропах від війни.
Амінь, залічи мої рани.
Це десант 80-ї ОДШБ,
Про нас не напишуть романи

О...гогогогого ує ує
О...гогогогого ує ує

Немає коментарів:

Дописати коментар