середу, 15 жовтня 2014 р.

ВІТАННЯ З ДНЕМ СВЯТОГО МИКОЛАЯ!!!!19 грудня

Вітання з ДНЕМ СВЯТОГО МИКОЛАЯ!


Тук-тук-тук! Я Миколай!
Привітаннячко тримай:
Ти побільше посміхайся
і шалено закохайся!
Нехай поруч будуть друзі
і побільше їжі в пузі!!!




 Щоб Миколай червоний ніс.
Купу доларів приніс,
Рахунок в банку щоб відкрив.
З грошима диво сотворив і цілий рік
Щоб на дурняк ви пили пиво і коняк.
Хай перетворить щедрий гном
Ваш холодильник в гастроном!



Хай Миколай у вишиванці
Розбудить подарунком вранці,
І принесе у Вашу хату
Добробут, радості багато.
Розбудить приспані надії,
Зернятко щастя хай посіє.
Зігріє гумором, любов'ю,
І принесе усім здоров'я!!!



Хай Микола принесе у хату
Здоров'я й радості багато,
Приємні, щирі поцілунки
І ще багато подарунків!


 Від хати до хати біленьким сніжком
Ходить Святий Миколай із мішком,
Приносить дарунки на втіху,
Радості море і щирого сміху!

Хай осінить своєю любов'ю,
Мудрості дасть, і сили, й здоров'я,
Ласкою серденько хай зігріває
І усі мрії заповітні здійсняє!!!

 Нехай святий Миколай
Дарує мир і удачу,
Ти гостей приймай,
З кожним днем все багатшими
Ставай. І друзів
Ніколи не забудь.
Ти живи веселіше,
І щасливим будь!



 Миколай - хороша постать,
Підбадьорить в любу мить,
Я вітаю з днем хорошим,
Він нам зранку говорить.
А хорошим та кмітливим,
Наш дідусь хороший,
Подаруночки прекрасні
Під подушку запхне вмить!
Тож ви будьте добрі, милі
Набирайтеся добра і прийде
До вас хороший - дід Микола
В день добра...

з Миколайчиком!




Вірші про Миколая

Миколай
Через поле, через гай
Йде до діток Миколай.
У білесенькій торбинці
Він для всіх несе гостинці.
                         (М.Пономаренко)

Святий Миколаю,
Тебе я чекаю,
У нічку святкову
З'явись мені знову
З небесної казки.
Для Божої ласки
Я рученьки зношу:
Дай долю хорошу
Для мене - дитини,
Й моєї родини
І тяжіль камінний
Зніми з України.

 Миколаю - Миколаю!
Всі на тебе ми чекаєм!
Приходи у кожен дім,
Щоб добробут був у нім!

 Святий отче, Миколай,
Мою хату не минай!
Подаруй мені потіху
І торбину, повну сміху,
І здоров'я для родини,
Красну долю для Вкраїни.

Миколаю, молися за нами,
Благаєм Тебе зі сльозами.
Будем Тебе величати,
Ім'я Твоє прославляти,
Миколаю.


Отче Миколаю,
Ти у нашім краю
Любий нам усім,
Ти - душі відрада,
Ти рятуєш чада,
Входиш в кожен дім.



Миколаю-отче,
Славний чудотворче,
Не забудь мене.
Ти зціляєш рани,
В Крехові прочани,
Серце в них — одне.
Сяєш на іконі,
Просимо в поклоні:
Всіх нас подружи!
Україну нашу —
Благодати чашу —
Вічно бережи!

Святий Миколаю,
Прийди до нас з раю,
Принеси нам дари
Кожному до пари.
Цукерки смачненькі,
Булочки пухкенькі,
Книжечок багато
Читати у свято.
З нетерпінням я чекаю —
Нині свято Миколая.
Як надворі стане темно,
Він приходить потаємно.




Святий Миколаю,
Я тебе благаю:
Пошли щастя й світлу долю
Козацькому краю.

Дідусь і бабуся —
Щоб були здорові,
Татусь і матуся —
Щоб жили в любові.

Усім добрим діткам
Принеси гостинці
І подаруй Божу ласку
Кожній сиротинці.

Люблять діти Миколая,
Шану кожен віддає.
Хто в мольбах його благає,
Всім він поміч подає.
Через нього Божа ласка
З неба сходить до людей.
Миколайчику, будь ласка,
Завітай до всіх дітей.


Від хатинки до хатинки
Ходить Миколай —
Кожушок чарівний,
Срібна борода.
Він несе дарунки
Діточкам малим
І любов дарує
Українцям всім!

Я святого Миколая,
Дуже-дуже добре знаю.
Він на свято в чобіток
Для слухняних діточок
Має у своїй торбинці
Найприємніші гостинці.
М. Пономаренко




Вірші про Миколая, День Святого Миколая, ПРИВІТАННЯ, свято Миколая,

Немає коментарів:

Дописати коментар