пʼятницю, 31 жовтня 2014 р.

День працівника соціальної сфери України

День працівника соціальної сфери України відзначається у першу неділю листопада, а в 2015 році це 1 листопада.

1)З Днем соціального працівника
Я Вас вітаю.
Терпіння, сил Вам
У роботі я бажаю.
З надією в очах
Підопічні чекають.
Залежить від Вас
Їх здоров'я, затишок.


2)День соціального працівника
Відмінне свято щоб згадати
Про тих, хто дбає кожен день
Про старих, хворих, безпомічних.
Вони працюють на межі
І їхня праця нелегка. 
Вітаю Вас з Днем соцпрацівника!!!


3)Бажаю Вам великої зарплати,
І щоб наснаги було теж багато,
Ми знаєм що ця праця, ой невдячна.....
З умішкой зустрічайте ваше свято.
Вам побажаю від душі багато:
Здоров'я, щастя і добра!
З Днем соціального працівника!


4)Ви кожен день засмучєтесь, 
І вам цього не заборониш.
Чужі Ви біди зустрічаєте, 
І, по-можливості,  їх проганяєте
Не привітати Вас сьогодні не посмію,
Бажаю всіх земних вам благ
Щоб кожен день приносив тільки щастя,
Удачі Вам!!!С Днем  соцпрацівника!!

5)З днем соціального працівника
Я від душі вітаю
Чутливішого співробітника
Зізнатися не знаю.

Співчуття, участь і чуйність,
Витримка і воля ...
Все під силу Вам,
Все при вашій волі.

Нехай Вам посмішки
Багаторазово вернуться,  
Струмочками добра
На землі розіллються.

Немає коментарів:

Дописати коментар