понеділок, 26 січня 2015 р.

З Днем святого Валентина

З Днем святого Валентина,
Я Тебе вітаю!
Море радості в кохані,
Я тобі бажаю!
Зорю з неба, перли з дна,
Я тобі дістану!
Хай усмішка на лиці,
В тебе лиш засяє!
А медові оченята,
Хай до себе тягнуть!
Поцілунки в день святковий,

Лиш тобі хай будуть!

В день закоханих я вам
Хочу побажати:
Хай кохання та любов
Не виходять з хати!
Один одного любіть,
Щиро поважайте,
Й про взаємини свої
Ви щоденно дбайте!
  

В день Святого Валентина,
Я скажу тобі як є:
Ти кохана, ти єдина,
Щастя рідне ти моє.
Завжди будь зі мною поруч,
Бо без тебе я не я,
Ти найкраща в цілім світі,
Люба дівчино моя!

 Я хочу тобі
В дні буденні й святкові
Ще тисячу літ
Признаватись в любові!


Хочу я тобі сказати:
Як мені потрібен ти!
Хочу зранку я вставати,
Тебе ніжно обнімати,
Все життя з тобою йти.
В день Святого Валентина
Подарую тобі все:
Хай моя безмежна мрія,
Незгасаюча надія
На крилі тебе несе…
У житті буває всяке,
Доля в кожного своя.
Знай, що ти близька людина,
Найрідніша та єдина,
І тебе кохаю я.


 В День Святого Валентина
Хай любов до вас летить:
Хлопець ти або дівчина,
Хай в коханні таланить!

Мені потрібна тільки ти
Мені потрібні твої сни
Мені потрібні твої очі
Проведені з тобою ночі
Твоя рука в моїй руці
Твій поцілунок на щоці
Твій погляд ,усмішка і сміх
Ти моє щастя і мій гріх
Моя зима,весна і літо
І біль усю водою змито
От сходить сонце з за гори
Пітьма пішла
З'явилась ти!

Крізь суворі вітри й хуртовини
Крізь тумани, ліси і поля,
З Валентином тебе я вітаю,
Найдорожча кохана моя.
  

Даруй мені своє кохання,
Даруй себе, даруй любов,
Даруй увечері і зрання,
Даруй опівдні знов і знов!
Хочу з днем Валентина привітати,
Та цю Валентину подарувати.
Милуйся, читай й бережи,
А якщо скучаєш - дзвони!



Лише для тебе моя любов!
Лише про тебе я бачу сни!
І кожного разу, все знов і знов
Я говорю: "МЕНІ ПОТРІБЕН ТИ!"

 Я бажаю кохання,
Просто кохання...
... Божевільного наче гроза,
Необмеженого наче океан,
Щирого наче сонце
Та нескінченного як сам час!



Кохаю тебе мій коханий,
Кохаю в сні і наяву,
Кохаю від ночі й до рання
Тобою одним я живу.

Немає коментарів:

Дописати коментар