суботу, 10 жовтня 2015 р.

Підбірка кращих привітань з Новим 2017 роком.

Привітання з Новим Роком мамі
Хочу в рік Півня мамі
Здоров’я міцного побажати ,
Спілкуватися з близькими друзями ,
Щоб було ніколи нудьгувати .
Нехай мрії здійсняться -
Тобі бажаю всією душею
 І частіше в житті посміхатися ,
Нехай розквітне в душі спокій!
*******
Бабусі
Настає рік Півня -
Вітаю, бабуся!
Нехай хвороба не загрожує,
Щастя ходить поряд.
*******
Напередодні торжество -
Новий рік, наречено,
Нехай він буде кращим самим,
Щоб раділи тато, мама,
Щоб щаслива сім’я,
А тому й я !
Щоб в рік Півня,
Була щаслива б ти!

*******
Веселощі, настрій, ялинка ,
Все це чекали ми так довго ,
Щоб насолоджуватися від душі ,
Щоб кожен щасливий, я і ти!
Нехай у Півня рік що буде,
Щасливі будуть усюди люди!
Пройдуть образи і печалі ,
Щоб не сумували, не нудьгували !
*******
Хай Новий рік з добром до Вас прийде,
Здоров’я, сміх і радість принесе,
Різдво з колядою хай завітає,
Щастям безмежним Вас благословляє!

*******
З Новим Роком в добрий час
Дід Мороз іде до нас,
А до тебе хай завітає
З тим що серце забажає,
Хай принесе тобі у хату,
Щастя й радості багато
Хай здоров’я повний міх
Покладе на твій поріг!

*******  

Хай несе вам Новий рік
Лиш достаток на поріг,
Щоб добро в житті велося,
Все омріяне збулося!


1 коментар:

  1. привіт, вам потрібна студентська віза для навчання та роботи в США?
    Вам потрібна віза для роботи в Сполучених Штатах Америки?
    зв'яжіться з нами сьогодні за вашою винятковою візою тільки в США.
    ми можемо однаково допомогти вам забезпечити доставку в будь-який з відомих університетів, а також допоможе вам отримати вихідні праці для вашого власного комфорту.
    зв'яжіться з нами сьогодні за вашою аварійною візою зараз.
    email: visa@contractor.net

    ВідповістиВидалити