пʼятницю, 21 жовтня 2016 р.

Світлана Тарабарова - Світло в тобі



Світло в тобі

Світло в тобі, світло в тобі, світло в тобі…

приспів:

Я відчуваю світло в тобі, світло в тобі,
Тепло відчуваю, коли обіймаю
Відчуваю світло в тобі, світло в тобі,
Тепло відчуваю, коли обіймаю, -
Бачу світло в тобі.

Я і ти, і стомлене асфальтом авто,
Я і ти, коли не бачить ніхто,
Ми тікаємо з міста.
І весь світ вмить зникає для нас,
Неважливим стає для нас обох час.
Ми запалюєм світло.

(приспів)

По радіо лав сонг (love song),
Ущипніть мене, скажить, що це не сон,
Бо ти - і є моя мрія.
Я бажаю всім хто дивиться (слухає) нас
До нестями закохатись хоч раз
В ніч Святого Валентина.
(Любов дає нам надію.)

Світло в тобі, світло в тобі,
Тепло відчуваю коли обіймаю.
Відчуваю світло в тобі, світло в тобі,
Тепло відчуваю, коли обіймаю, -
Бачу світло в тобі.

Світло в тобі,
Відчуваю світло в тобі, світло в тобі,
Світло в тобі…
Я відчуваю світло в тобі, світло в тобі.
Тепло відчуваю, коли обіймаю.
Відчуваю світло в тобі, світло в тобі ,
Тепло відчуваю коли обіймаю, -
Бачу світло в тобі.
Світло в тобі,
Світло в тобі,
Тепло відчуваю, коли обіймаю, -
Бачу світло в тобі.

Текст та слова Світлана Тарабарова



Немає коментарів:

Дописати коментар