пʼятниця, 7 лютого 2020 р.

DZIDZIO - Я Міліонер

Дзідзьо- Я міліонер

Текст пісні

Опа-оп, гуляють всі,
Йолки-палки, бо мені
Заканало-повезло,
Виграв мільйон в лото.

Реально – це не сон,
Я виграв мільйон,
Від радості кричу-пищу: УРА!

Приспів: Скачу, тішуся, як слон,
Бо я виграв мільйон!
Ой, супер-пупер я тепер Мі-Мі-Міліонер!
Скачу, тішуся, як слон,
Бо я виграв мільйон!
Ой, супер-пупер я тепер Мі-Мі-Міліонер!

Я собі за мільйон
Куплю модний телефон
І пошлю всім sms:
– Я купляю мерседес!

Реально – це не сон,
Я виграв мільйон,
Від радості кричу-пищу: УРА!

Приспів: Скачу, тішуся, як слон,
Бо я виграв мільйон!
Ой, супер-пупер я тепер Мі-Мі-Міліонер!
Скачу, тішуся, як слон,
Бо я виграв мільйон!
Ой, супер-пупер я тепер Мі-Мі-Міліонер!
Я мільйонер! Yes

Ой, ха-ха, хі-хі-хі-хі,
Всі завидують мені!
Жаба давить всіх, бо я
Виграв бабок до фіга!

Реально – це не сон,
Я виграв мільйон,
Від радості кричу-пищу: УРА!

Приспів: Скачу, тішуся, як слон,
Бо я виграв мільйон!
Ой, супер-пупер я тепер Мі-Мі-Міліонер!
Скачу, тішуся, як слон,
Бо я виграв мільйон!
Ой, супер-пупер я тепер Мі-Мі-Міліонер!

Мі-Мі-Міліонер!


Текст пісні, слова

Немає коментарів:

Дописати коментар