пʼятницю, 3 лютого 2012 р.

СМС привітання з Днем Св. Валентина

***
Із чудовим днем любові
Щирі сердечні вітання,
Хай буде у житті доволі
І ласки й ніжності й кохання!

***
Я стану солодкою мармолядою, щоб ти мене скуштував;
Я стану найбільшою в світі принадою, щоб ти мене всюди шукав;
Я стану ласкавим травневим сонечком, щоб ти мене завжди чекав;
Я стану пухнастим сіреньким котиком, щоб ти мене завжди кохав!!!

***
 Кохана моя!

Ти музика мого життя,
Чарівний спів - без слів, без порівняння
Мелодія, якій немає вороття
Бо душі наші з’єднані коханням!

Тебе кохаю віддано і ніжно!

***
Скільки зірочок на небі скільки камінців на дні, стільки солодких поцілунків посилаю я тобі!

***
Нічого кращого немає, як серце серцю довіряє, людські надії сподівання, й найбезмежніше кохання.

***
Напишу смс, від землі до небес, від небес до землі пронесеться! А коли долетить, то хай лиш на мить, твоє серце частіше забється!

***
Мені наснилась Ти
У забутті вечірнього спокою
І зникли туги і жалі
І як ранковий дощ
Душа напоєна Тобою
Це в серці відгомін весни...
Мені наснилась Ти!

***
Мила кохана!

Вітаю тебе з Міжнародним днем усіх закоханих!
Я тебе дуже люблю і щиро бажаю, щоб ми завжди були разом!

***
Моя душа як сад весною
До сонця квіт свій простягає,
Вона лиш сповнена Тобою
Життя у собі відчуває!


***
Люблю тебе
і твої очі,
волосся твоє золоте,
лиш ти снишся мені щоночі,
тепліші ці для мене сни
за полудневу літню спеку,
вуста твої неначе рай
коли цілуєш мене знай,
як добре що ти в мене є
люблю, люблю тебе і все!



Немає коментарів:

Дописати коментар