суботу, 10 березня 2012 р.

З днем народження (підбірка привітань)

***
Вітаю з Днем народження!
І хай Вам повилазить
з усіх куточків щастя і удача!

***
Бажаю здоров’я, добра,
радості і любові,
щоб для тебе завжди світило сонечко,
було безхмарним небо,
термометри зашкалювали від кохання,
а губки боліли від пристрасних поцілунків.

***
Щоб холод в душу не закрався
І щоб ніколи не було біди,
І щоб ніхто не здогадався,
Який вже рік іде тобі!

***
Бажаю здоров’я –
без нього все не варте.
Безмежної любові – для
неї і живемо,а на додачу,
звісно, твого, [ім'я],
азарту і грошей,
зовсім трішки –
ну ... скільки донесеш!

 ***
Хай ласкава буде доля,
Хай щасливий буде вік,
Лиш про тебе, люба моя,
Завжди дума чоловік.

***
Дозволь тебе привітати,
Душею зичу не старіть,
Минулих днів не помічати,
А з кожним роком молодіть.
У радощах земних купайся,
Радій доброті людей
І, якщо можна, постарайся
Зустріть столітній ювілей!

***
Нехай сьогодні, в день народження твій,
Приходить щастя, стукає в віконце,
Ти його в душу запусти, щоб зігрівало наче сонце,
Щоб завжди у твоєму крузі жило кохання й вірні друзі!

***
 Бажаємо грошей в кожній кишені,
здоров'я в кожному органі,
і гумору в кожній клітині!
***
Кохана киця, бажаю тобі всього найкращого.
Радості і щастя. Здоров'я і краси.
Щоб я ніколи не доводив тебе до сліз.
І щоб ти ніколи не дулась, коли я ходжу на пиво:-)
А я зі свого боку постараюсь,
щоб ти відчувала себе найважливішою
особою в моєму житті.
З Днем Народження!

 ***
Тебе з Днем народження щиро вітаємо,
Щасливої долі й здоров'я бажаємо,
Кар'єрного росту і процвітання
І щоб збувались усі побажання!

***
Міцно цілуєм і обнімаєм
Ми так із святом тебе вітаєм.
Щоб вдень щастям-радістю завжди умилася,
Щоб вечір приходив, а ти не втомилася.
Ночей щоб не було у тебе холодних,
А зранку будилась в цілунках солодких.

***
 З днем народження щиро Вас вітаємо,
Лантух радості бажаємо.
Будьте дужі і проворні,
По-козацькому моторні,
З хлібом щедрим на столі,
З добрим словом у душі. 1

Немає коментарів:

Дописати коментар