четвер, 7 березня 2013 р.

З 8 березня (підбірка привітань)

 ***
Хай щастя протіка рікою
Серед життєвої імли,
А доля хай буде такою,
Щоб всі позаздрити могли.

Нехай в душі буя весна
І щедро гріє сонця промінь.
І почуттів нестримна повінь
Хай твоє серце наповня.
З 8 Березням!!!


***
Бажаю оптимізму,
Здоров'я в організмі,
Удачі та багатства,
Конячку та півцарства!
З 8 Березня!


***
Із святом весни, краси і любові!
Хай щастя і радість несе кожна мить,
Всього у житті хай буде доволі,
На кожному кроці завжди хай щастить!
***
Кожен чоловік мріє про кохану, заради якої йому захочеться позбутися від зайвих звичок і стати хоч трохи краще. А мені пощастило таку знайти! З 8 Березня, маленька моя!


***

Щастя жінки – бути потрібною,
У житті й на роботі завжди пригідною.
Щастя жінки – бути коханою,
Завжди любимою і такою жаданою.

Щастя жінки – здорові діти,
Що прикрашають життя,мов квіти.
Щастя жінки –спокій у домі,
Де залишалась туга і втома.

Щастя жінки –бути жінкою,
Хоч життя її – терен з барвінком.
Отож,дозвольте Вас привітати
І щастя,жінки,Вам побажати!!!
З 8 БЕРЕЗНЯМ!


***
Я радий, що ти в мене є. Хочу тебе привітати з 8 березня. Тебе люблю і щиро бажаю всього найкращого, що в цьому світі є: здоров'я, щастя, бути красивою і моєю.
  

Немає коментарів:

Дописати коментар