пʼятницю, 29 січня 2016 р.

Із чудовим днем любові

Із чудовим днем любові
Щирі сердечні вітання,
Хай буде у житті доволі
І ласки й ніжності й кохання!

*******
Хай з подихом холодної зими,
Приходить щастя, стукає в віконце,
І ти його у душу пропусти
Щоб зігрівало наче сонце,
Хай день дарує усмішку тобі,
А вечір затишок й палке кохання,
І щоб завжди в твоєму крузі,
Була любов і вірні друзі!!

*******
Із чудовим днем любові
Щирі сердечні вітання,
Хай буде у житті доволі
І ласки й ніжності й кохання!

******* 
Писати гарно я не вмію
але для тебе напишу.
По-перше: я тебе цілую...
По-друге: я тебе люблю!

*******
Кохайтеся мов шалені,
поліпіться як пельмені,
щоб козацький рід зростав,
Україну підіймав!
Вітаю зі святом Кохання!
*******
Вітаю З Днем Святого Валентина,
Бажаю кохання, щасливих ночей,
Блакитних чи карих, чи чорних очей,
Щастя великого, щастя земного,
Бажаю зустріти Тобі лиш одного,
Бажаю кохати людину таку,
Щоб радість і тугу ділила твою,
Щоб щастям повніли бокали вина,
Щоб в вас появилась стежина одна,
Щоб вела вас світом в далекі дороги,
Щоб серце не рвалось від болю й тривоги,
Щоб мрії збувались і очі всміхались,
І миті щасливі на все залишались...

******
В день ясний цей і прекрасний
Всі сердечка розтають
От моє і теж розтало
І сказало Я КОХАЮ.

*******
В цей чудовий день
Нехай Валентин як в добрій казці
Подарує тобі щастя,
А Амурчик у намисті
Принесе кохання чисте,
А від мене подарунок -
Дружній поцілунок.  

*******
Крізь суворі вітри й хуртовини
Крізь тумани, ліси і поля,
З Валентином тебе я вітаю,
Найдорожча кохана моя.

*******
Твій голос - наче музика дощу,
Живе у серці і бентежно грає,
Здається в світі кращого не має,
Ніж надивитися на тебе досхочу.
Твоя поява - сонце серед ночі,
Що крізь туман промінчиками б'є,
Так щастя пробивається моє,
Бо серце, мов троянда пити хоче..

В цей чудовий день
Нехай Валентин як в добрій казці
Подарує тобі щастя,
А Амурчик у намисті
Принесе кохання чисте,
А від мене подарунок -
Дружній поцілунок. - See more at: http://mobile-sms.org.ua/cat/15/#sthash.GXkZAVOW.dpuf
В цей чудовий день
Нехай Валентин як в добрій казці
Подарує тобі щастя,
А Амурчик у намисті
Принесе кохання чисте,
А від мене подарунок -
Дружній поцілунок. - See more at: http://mobile-sms.org.ua/cat/15/#sthash.GXkZAVOW.dpuf

Із чудовим днем любові
Щирі сердечні вітання,
Хай буде у житті доволі
І ласки й ніжності й кохання! - See more at: http://mobile-sms.org.ua/cat/15/#sthash
Щирі сердечні вітання,
Хай буде у житті доволі
І ласки й ніжності й кохання! - See more at: http://mobile-sms.org.ua/sms/1081/#sthash.VvkfDOKF.dpuf

Немає коментарів:

Дописати коментар