четвер, 16 жовтня 2014 р.

Вітання з Новим роком!!!рік Кози

Привітання з Новим 2015 Роком Кози


Привітання з Новим Роком мамі
Хочу я на рік Овечки мамі
Здоров’я міцного бажати ,
Спілкуватися з близькими друзями ,
Щоб було ніколи нудьгувати .
Нехай мрії здійсняться -
Тобі бажаю всією душею
Я частіше в житті посміхатися ,
Нехай розквітне в душі спокій !

Бабусі
Настає рік кози -
Вітаю , бабуся !
Нехай хвороба не загрожує,
Щастя ходить поряд.




 
 Б'ється радісно сердечко,
Настає Новий рік
І пухнаста Овечка
У ньому господарювати йде!
Нехай подарує рік надію,
Багато щастя принесе,
А удача, як і раніше.
Нехай від вас не відстає!





Шкребеться за віконцем сніг ,
І місяць на небі померкло ,
Всі затягнулося пеленою ,
І чути по околку виття.
Сумно , сумно і прохолодно ,
Але знаємо , скоро буде гаразд .
Адже на порозі Новий рік ,
Він оновлення принесе !
А символ року в ньому вівця ,
Вона і зовсім хороша ,
Бела , пухнаста і красива,
І будемо жити ми з нею мило ,
Адже і характер і звички ,
Все у овечки дуже «солодкі » !
Всіх з Новим роком вітаю ,
І кращого вам в ньому бажаю!

Напередодні торжество -
Новий рік наречено ,
Нехай він буде кращим самим ,
Щоб раді тато , мама ,
Щоб щаслива сім’я ,
А тому й я !
Щоб в Новий рік вівці ,
Був би щасливий б і ти!

 Веселощі , настрій , ялинка ,

Все це чекали ми так довго ,
Щоб насолоджуватися від душі ,
Щоб кожен щасливий , я і ти!
Нехай у Новий рік Вівці що буде,
Щасливі будуть усюди люди!
Пройдуть образи і печалі ,
Щоб не сумували , не нудьгували !

 Хай Новий рік з добром до Вас прийде,
Здоров’я, сміх і радість принесе,
Різдво з колядою хай завітає,
Щастям безмежним Вас благословляє!


 З Новим Роком в добрий час
Дід Мороз іде до нас,
А до тебе хай завітає
З тим що серце забажає,
Хай принесе тобі у хату,
Щастя й радості багато
Хай здоров’я повний міх
Покладе на твій поріг!



Хай несе вам Новий рік
Лиш достаток на поріг,
Щоб добро в житті велося,
Все омріяне збулося!

 Посівалка
 Го-го, коза, го-го, сіра,
Ой розходилася, розвеселилася,
При свому двору, при господару!
Де коза ходить, там жито родить,
Де не буває, там вилягає;
Де коза туп-туп,
Там життя сім куп,
Де коза рогом,
Там жито стогом,
Де коза хвостом,
Там жито кустом.

Вітання, Новий Рік, ПРИВІТАННЯ, рік вівці, рік Кози,
Найкращі привітання для вас

Немає коментарів:

Дописати коментар