четвер, 20 листопада 2014 р.

Привітання з днем ангела Михайлу

21 листопада - день Cвятого Михайла (Собор святого Архістратига Михаїла)

Привітання з днем ангела Михайлу

Свят у світі є багато.
Іменини - також свято -
Наймиліше від усіх:
Подарунки і пиріг -
Все Михайло, усе - для тебе.
Зазирає янгол з неба
На твоє веселе свято
Й ніби хоче нагадати,
Що святий у тебе є
На ім'я, як і твоє.
Він тебе оберігає,
Любить і застерігає:
Любим будь і людям й Богу,
Не цурайсь свого святого -
Й кожен свій день іменин
Відсвяткуй разом із ним.

Привітання з днем народження/ангела Михайлу

Міша
В день Ангела бажаю я любові
І від душі успішних перемог,
Натхнення, щастя світлого, здоров’я
І хай тебе оберігає Бог !

Привітання з днем народження/ангела Михайлу

Хай Ангел-Хранитель вночі
Запалить тобі три свічі...
Перша свіча – за любов:
Даруй її знов і знов.
Друга – за доброту,
правду і прямоту...
Третя свіча – оберіг
Від всіх негараздів і лих.

Привітання з днем ангела Михайлу

У Михайла нині свято,
Друзів прибуло багато.
Квіти є і подарунки,
І обійми, й поцілунки.
Але головне у тому,
Щоб й надалі цьому дому
Посміхалась Доля щиро,
Щоб жили Надія й Віра,
І Любов, розправив крила,
Кожне серце тут зігріла

Привітання з днем ангела Михайлу

З днем ангела щиро вітаю,
Щастя і здоров'я Михайлу бажаю,
Хай сміється доля, як калина в лузі,
Нехай будуть поруч добрі, вірні друзі.
Нехай Тебе щастя, як дощ обливає,
Нехай Тебе радість завжди зустрічає,
Нехай Тебе любить хто милий душі,
Цього я бажаю Тобі від душі.

З днем ангела Михайла
Привітання, вітання та поздоровлення Михайлу

Немає коментарів:

Дописати коментар