понеділок, 25 червня 2012 р.

З днем незалежності (підбірка привітань)


***
 Вітаю з Днем Незалежності!
 Бажаю щастя, здоров'я, успіхів у справах на благо процвітання України!

***
Щиро вітаю з Днем Незалежності!
 Бажаю бути в усьому незалежною, як наша Україна!

***
З нагоди річниці
Незалежності нашої держави
бажаємо вам міцного здоров’я,
великого родинного щастя,
миру, взаєморозуміння, злагоди та добробуту.
Нехай кожен день вашого життя
буде сповнений радістю,
теплом і новими здобутками,
а ваші добрі справи
примножать славу рідної України.

***
Любіть Україну у сні й наяву,
Вишневу свою Україну,
Красу її, вічно живу і нову,
І мову її солов'їну.
З днем Незалежності!!!!

***
Вітаю Вас з національним святом –
 Днем незалежності України!
Хочу побажати Вам міцного здоров'я,
 добробуту, натхнення і плідної праці
 та привітати Вас уривком
з віршу Тараса Григоровича Шевченка:
"Я так її, я так люблю
Мою Україну убогу,
Що проклену святого
Бога За неї душу погублю."

***
Щиросердно вітаю вас із найбільшим національним святом українського народу — Днем незалежності України!

У серцях народу України серпнева блакить неба і жовтогарячий зерновий лан зливаються барвами української державності в символ свободи та праці. Творення історії Батьківщини, її сьогодення і майбутнього — обов’язок кожного з нас, усього народу.

Нехай потужне джерело вашого таланту і натхнення, незламного оптимізму та творча будівнича енергія будуть прикладом служіння Україні, примножують її славу, наповнюють її криницю добробуту процвітанням та благополуччям.

Нехай свято Незалежності духмяним серпневим запахом українського хліба принесе у ваш дім щастя і добро, порозуміння та згуртованість, мир та любов!

Міцного здоров’я, бадьорості духу, успіхів у всіх починаннях.

Немає коментарів:

Дописати коментар