понеділок, 25 червня 2012 р.

Привітання другу до дня народження (підбірка)

День народження у кожного із нас
Початок всіх доріг життєвих
Всі вони ведуть до радості, удачі,
Потрібно лиш повірити у себе,
Зробити перший крок!
Бажаю щастя та кохання щирого,
Слави та тріумфів!
Нехай всі мріяння твої сдійсняться
З днем варення!

Мій друже самий кращий,
Самий близький.
Ми з тобою нерозлий вода!
Я від щастя таю – коли щасливий ти,
Мої проблеми – завжди твоїми були!
Здоров’я міцного тобі бажаю,
З днем народження тебе я привітаю.


Будь мужиком завжди!
Тоді як ти в машині,
Тоді як без машини,
В той час коли з грошима,
Коли без грошей,
Коли в роботі ти настирливий, упертий,
Тоді як ти гультіювати будеш,
Завжди будь сильним та сміливим!
І звісно ж будь кмітливим!

Ти зрозуміти мене завжди можеш,
Коли ніхто цього не хоче,
Всю печаль-нудьгу розвієш вмить,
Що несподівано найде.
Ось що я сказати хочу:
Ти мені рідніший брата рідного,
Та удачі побажати.


Бажаю щоб в кармані було густо,
Щоб цвіли банани і капуста,
Посміхайся в повний рот,
Тобі ця посмішка так личить!


Нехай здоров’я в тебе буде стільки,
Стільки мама побажає. Нехай сили буде стільки,Стільки жінка тобі побажає,
В придачу, щастя, радості, удачі,
З днем народження тебе я друже мій вітаю!


Святкова математика:
Гості, подарунки + танці, сміх,
Сюрпризи з радістю + тортик та солодкості,
Жарти, гумор + шампанське,
Множиш все на привітання = Найкращий в світі день народження.


Забудь про старість,
Вона наразі так далеко,
Побільше радості та щастя,
Легкого життя тобі ще побажаю,
З днем народження тебе я привітаю!


Бажаємо на всі роки
Безхмарної погоди,
Любові, щастя та удачі,
І здоров’я безліч ще в придачу!


Бажаємо частіше посміхатись,
По дрібницям не журитись,
Не хворіти та завжди веселим бути,
А взагалі то жити й не старіти.

Немає коментарів:

Дописати коментар